آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان گفت:: ۹ دی روزی است که مردم با هوشیاری و شناخت شرایط و حضور در صحنه انقلابشان را حفظ کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  گرگان  ، آیت الله نور مفیدی امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه به روز ۹ دی که روز بسیار مهمی برای ملت ایران است اشاره کرد و گفت: مردم برای حفظ و ثبات انقلاب اسلامی کشورشان سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری مانند شهدا را تقدیم کردند.

آیت الله نور مفیدی افزود: فتنه ۸۸ در کشور که با کمک تفکر بیرون کشور هدایت و پشتیبانی می‌شدو با حضور فعالان نیرو‌های همفکرشان در کشور انجام می‌شد، ولی مردم ایران با هوشیاری و شناخت شرایط و حضور در صحنه از تکرار واقعه ۲۸ مرداد جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: پشتیبانی قوی مردمی به جهانیان نشان دادکه مردم ایران انقلاب این کشور دوست دارند و دلباخته این انقلاب و کشورشان هستندو پای انقلاب می‌ایستند تا کشور بتواند مراحل عالیه پیشرفت را سپری کند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان به روز ۱۳ دی ماه و نامه ارسال شده امام راحل به گورباچف رئیس جمهور وقت کشور جماهیر شوروی اشاره کرد و گفت: امام راحل نکات مهمی را در این نامه مانند: دعوت به خدا پرستی که می‌تواند کشور را به سعادت و کمال برساند، نکته دوم اینکه از مسیر درست برای پیشرفت و بهبود اوضاع کشورش استفاده کند و اسیر تفکر سرمایه گذاری غرب نشود را برای گورباچف نوشته بودند که بعد‌ها این فرد به دلیل عدم انجام نکات گفته شده امام اظهار پشیمانی کرده بودند.

آیت الله نور مفیدی نیز به نسخه ۶۸ صفحه‌ای استراتژی امنیت ملی آمریکا که توسط ترامپ رئیس جمهور آمریکا خوانده شده بود اشاره کردو گفت: در این نسخه کشور ایران و کره شمالی تهدید شده اند و برای مقابله با حملات موشکی این کشور‌ها سامانه پدافند موشکی چندلایه با تمرکز برایران و کره شمالی به وجود اورده است.

وی در پایان سالروز شهادت حضرت معصومه (س) را به مردم ایران و بویژه گلستانی‌ها تسلیت گفت:.

انتهای پیام/ف

مردم  همیشه در صحنه حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.