کارشناس سیاست خارجى گفت: اگر کشور یا گروهی از میز مذاکره برقرارى صلح در سوریه خارج شود، در مقابل مردم این کشور قرار گرفته است.

کناره گیرى از میز مذاکرات سورى ایستادگى در روند صلح سوریه است / مقاومت، گروه‌هاى مخالف را از صحنه نظامى و سیاسى این کشور حذف می‌کندحسين كنعانى‌مقدم كارشناس سياست خارجی در گفت و گو با خبرنگار گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحريم كنفرانس سوچى از سوى گروه‌هاى مخالف سورى و تاثير آن بر روند گفت و گوهاى سورى-سورى اظهار كرد: مذاكرات برقرارى آرامش در سوريه با حضور روسيه، تركيه و ايران روندى را طى می‌كند كه اگر كشور یا گروهی از اين ميز مذاكره خارج شود، در واقع در مقابل روند صلح، آرامش و مردم سوريه قرار می‌گيرد.

وى افزود: خروج گروه‌های مخالف سوری از مذاكرات كاهش تنش در سوريه باعث تنزل جايگاه سياسى آنها می‌شود در عين حال از گروه‌های مخالف سوری به عنوان گروه‌های محارب و مخالف مذاكرات بين المللى و مصوبات سازمان ملل یاد خواهد شد.

كنعانى مقدم خاطر نشان كرد: به نظر می‌رسد تحريم كنفرانس سوچى از سوى مخالفان، تاكتيكى براى گرفتن امتياز بيشتر است زيرا گروه‌هاى مخالف می‌دانند كه هر زمان از ميز مذاكره كناره گيرى كنند، قدرت مردم، ارتش و مقاومت آنها را از صحنه سياسى و نظامى سوريه حذف می‌كند.

انتهاى پيام/

مقاومت، گروه‌هاى مخالف را از صحنه نظامى و سیاسى سوریه حذف می‌کند 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار