پلیس نیویورک آمریکا در آستانه آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی، تدابیر امنیتی را در این شهر به شدت افزایش داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، پلیس نیویورک در آستانه شروع سال نو میلادی، تدابیر امنیتی را در این شهر تشدید کرد.

بر اساس این گزارش، پلیس شهر نیویورک در آستانه سال جدید در این شهر و بویژه در میدان تایمز، محل تجمع مردم برای برگزاری مراسم سال جدید، سگ‌های مواد منفجره‌یاب و تک‌تیرانداز‌های بیشتری را مستقر کرده است.

پلیس نیویورک روز پنج شنبه در کنفرانسی خبری جزئیات طرح خود را برای تامین امنیت مردم در تجمع سال نو در میدان تایمز تشریح کرد. انتظار می‌رود یک میلیون نفر در مراسم سال نو در این میدان جمع شوند.

پلیس اعلام کرده است این شهر امسال در آستانه سال جدید با افزایش بی‌سابقه نیرو‌های پلیس و نیرو‌های امنیتی مواجه خواهد بود.

پلیس نیویورک همچنین گفته است تک‌تیرانداز‌ها موظف هستند که در برابر تیراندازی‌های احتمالی به جمعیت حاضر در میدان تایمز در هنگام مراسم سال جدید، واکنش نشان دهند.

روز یکم اکتبر در تیراندازی به سوی شرکت‌کنندگان در یک کنسرت موسیقی در لس آنجلس ۵۸ نفر کشته شدند و ۵۴۶ نفر هم زخمی شدند. عامل این کشتار، از یکی از اتاق‌های مشرف به محل برگزاری کنسرت مردم را هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/

تشدید تدابیر امنیتی در نیویورک آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار