اولین آزمون جامع کاردانش سال تحصيلي ۹۶-۹۷ و بيست و چهارمین آزمون ادواري مراكز مهارت‌آموزی در ۴ حوزه امتحانی در ایلام برگزار شد.

برگزاری بیست و چهارمین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی در ایلام

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت : این آزمون رأس ساعت 10 صبح امروز در 4 حوزه امتحانی در مناطق مختلف استان برگزار شد.

 

جمیله ملکشاهی بابیان اینکه این آزمون در چهار حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در شهرستان ایلام ‌ ۱۵۳ نفر، در شهرستان آبدانان ۲۴۷ نفر، در شهرستان دهلران ۱۷۷ نفر و در شهر هلیلان ۷۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که در رشته‌های مختلف در این آزمون شرکت خواهند کرد.

 

وی افزود : درمجموع 647 نفر در این آزمون در نقاط مختلف این استان ثبت‌نام کرده‌اند و تمامی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری این آزمون در 4 حوزه اعلامی با همکاری و تعامل اداره کل وادارت شهرستان‌ها فراهم‌شده است.

 

ملکشاهی، با اشاره به اینکه این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: به شرکت‌کنندگان بعد از کسب نمره قبولی گواهینامه مهارت‌های کار و دانش اعطاء می‌شود.

 

انتهای پیام/ه

 

برگزاری آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.