شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت فرار رسیدن یوم‌الله ۹ دی، از امت ولایت مدار استان برای شرکت پرشور در مراسم نکوداشت این روز تاریخی دعوت کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت حماسه ۹ دی

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

یوم‌الله نهم دی تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و سد نفوذ ناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بود که در آن روز دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم‌تر از قبل قرارداد.

 

تحولات ناشی از این حضور مردم مقابل فتنه‏ گران مانند انقلاب اسلامی تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان منحصر نشد و اثری بزرگ همچون بیداری اسلامی را رقم زد و از آن جمله، منجر به تغییرات اساسی در موازنه قدرت در منطقه و جهان بعد از 9 دی به نفع نظام و کشور ایران شد.

 

و امروز در هشتمین سالگرد خلق حماسه ماندگار نهم دی‌ماه، عظمت آن حرکت سرنوشت‌ساز و باشکوه بیش‌ازپیش بر همگان آشکارشده و زوایای کمتر پیدای آن موردتحقیق پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام باردیگر ضمن گرامیداشت 9 دی 1388 اعلام می‌دارد حماسه یوم‌الله نهم دی، توسط ملت بصیر و بیداردل ایران اسلامی مظهر قدرت و نفوذناپذیری کشور در برابر هرگونه توطئه و فتنه‌انگیزی آمریکا و صهیونیسم و در یک‌کلام استکبار جهانی هست و این دستاورد بزرگ نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با رهبری است و از برخوردار بودن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرزبوم در منطقه حکایت دارد.

 

همچنین این شورا از عموم مردم مرزدار و ولایت محور ایلام جهت حضور آگاهانه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه که وز شنبه مورخ 9/10/96 در سراسر مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد دعوت به عمل می‌آورد.

 

این مراسم در مرکز استان (شهر ایلام) ساعت 30/9 صبح و در خیابان‌های مقابل مسجد جامع با سخنرانی سردار محمدرضا شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ه

 

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت حماسه ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.