ماموران کلانتری 109 بهارستان موفق شدند یک کارگاه بسته‌بندی قطعات یدکی تقلبی خودرو در قالب قطعات اصل خودروسازان داخلی را در محدوده بازار تهران شناسایی و پلمپ کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ماموران کلانتری 109 بهارستان در بررسی‌های خود از فعالیت یک کارگاه ساخت قطعات تقلبی و بسته‌بندی قطعات فرسوده و معیوب خودرو اطلاع پیدا کردند که فرد جاعل پس از ساخت و تولید لوازم یدکی تقلبی، اقدام به بسته‌بندی آن‌ها در بسته‌بندی‌های اصلی و شرکتی کرده و آنها را تحت عنوان اجناس اورجینال و لوازم یدکی اصلی در بازار توزیع می‌کرد.

این فرد در حالی دستگیر و محل بسته بندی این محصولات پلمب شد که تعداد قابل توجهی از این قطعات معیوب به همراه جعبه‌های مارک دار و هولوگرام‌های دو شرکت خودروساز بزرگ داخلی از این محل کشف و ضبط شد.

متهم این پرونده که قطعات معیوب و مستعمل انواع محصولات تولیدی این دو شرکت خودروساز از جمله پراید، پژو و ال‌90 را بسته بندی می‌کرد از جاعلان حرفه‌ای سابقه‌دار بوده و با جعل لیبل و لوگو این دو شرکت‌ بزرگ خودروساز داخلی، قطعات و لوازم یدکی تقلبی را بسته‌بندی و روانه بازار می‌کرد که در حین دستگیری او، نزدیک به یک میلیارد تومان از این قطعات از این کارگاه کشف شد.

انتهای پیام/

تولید لوازم یدکی تقلبی با برند دو شرکت بزرگ خودروساز در تهران

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار