فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ در جهان اسلام بود که توسط ملت ایران به رهبری امام(ره) این اتفاق نادر هندسه قدرت دنیا را تغییر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای شهرکلیشاد و سودرجان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ در جهان اسلام بود که توسط ملت ایران به رهبری امام(ره) این اتفاق نادر هندسه قدرت دنیا را تغییر داد.

 وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی جهان در سیطره دو قدرت بزرگ شرق و غرب بود که بلوک شرق به فرمانروایی آمریکا و بلوک غرب تحت تسلط اتحادیه جماهیر شوروی سابق بود و اگر هر ملتی می‌خواست به مفهوم امروزی توسعه یابد مجبور بود به‌سوی این دو قدرت بزرگ دست دراز کرده و جزئی از امپراتوری امپریالیستی قرار گیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: کشور ایران در زمان طاغوت و دوران پهلوی برای حفظ منافع آمریکا انجام‌ وظیفه می‌کرد و ارتش آن زمان در خدمت منافع آمریکا به‌ عنوان یک نیروی پیشگیری‌کننده بود.

وی عنوان کرد: ایران در آن زمان جزء متحدین راهبردی رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد و کشورهای عربی که امروز دست همکاری به‌سوی این رژیم منحوس دست دراز کرده‌اند، دولت ایران را با سرزنش خطاب گونه‌ای مورد عتاب قرارمی داد که چرا با  صهیونیسم ارتباط برقرار کرده و از آن حمایت می‌کند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی شکوفا شد تمام صف‌آرایی‌ها را تغییر داد و نه‌تنها از سلطه خارج شد بلکه روش حاکم بر دنیا را به هم‌ریخت و راه جدیدی در جهان اسلام پیش روی بشریت گشود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هندسه غرب را تغییر داد.

وی با بررسی حوادث پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ادامه داد: زمانی که انقلاب مردمی ایران به پیروزی رسید کودتاها شروع شد، توطئه‌های مختلفی رخ داد و دخالت‌های مشهودی در حوادث مختلف داخلی نمایان شد اما هیچ‌کدام از این حوادث نتوانست برای استکبار جهانی پیروزی داشته باشد و تنها یک نتیجه داشت آن‌هم سرسپرده‌ای پیدا شد که تمام همت خود را در این راه صرف کرد و آن صدام بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: ملت ایران بدون این‌که آمادگی داشته باشد با یک تهاجم گسترده روبرو شد که بخش‌های مختلف کشور را درگیر کرد اما به تعبیر امام(ره) ملت ایران سیلی محکمی به رژیم بعث عراق زد آن‌هم در زمانی که نه آموزش تخصصی خاصی دیده بود و نه تجهیزات نظامی کافی داشت.

وی در تکمیل این صحبت خود اظهار کرد: این حادثه تهاجم صدام در واقع یک آزمون بزرگ الهی برای این حکومت دینی و نظام اسلامی بود که از دل انقلاب اسلامی برآمده بود و جهان آن زمان می‌خواست بداند آیا این حکومت کارآمدی دارد یا خیر که  حضرت روح‌الله با آن هدایت و درایت پیامبرگونه خود که از ویژگی‌های ولایت‌فقیه است توانست جمهوری اسلامی ایران را از آن چالش به‌سلامت عبور داده و آن را به یک فرصت  تاریخی تبدیل کند.

سردار سلیمانی بیان کرد: در زمان حاضر صحنه نبرد تغییر کرده است اما پیروزی ملت ایران همانند دوران دفاع مقدس مدیریت الهی ولایت‌فقیه بود که توانست آن حماسه بزرگ را خلق کند و امروز نیز مقام معظم رهبری جنگ علیه ملت ایران را با شیوه‌های پیچیده‌تر راهنمایی و اداره می‌کند.

وی ادامه داد: نیاز امروز مسؤولان تکیه‌ بر فرهنگ ایثار و شهادت و عمل به مختصات اقتصاد مقاومتی است و با تکیه‌بر نسخه‌های غربی و مدل‌های غربی توسعه به دست نمی‌آید و راه‌حل رفع مشکلات کشور عمل به فرهنگ ایثار و شهادت که همان فرهنگ اسلام ناب تعبیر می‌شود، است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اشاره کرد: اگر امروز افرادی دنبال القا ناامیدی در کشور هستند بدانند که ملت ایران با سرلوحه قرار دادن منویات رهبری از بحران‌ها عبور خواهد کرد و کسانی که درصدد اختلاف بین مردم و مسؤولان و نظام هستند بدانند قطعاً رسوا خواهند شد چراکه هر ندا و فریادی که از آنان شنیده می‌شود حنجره‌ای از سوی استکبار جهانی و آمریکا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیام کنگره سرداران و شهدای شهرستان فلاورجان گه در ماه پایانی سال برگزار خواهد شد این است که ما راه شهدا را بشناسیم و از  آرمان‌های شهدا که همان تحقق جمهوری اسلامی ایران است همواره دفاع کنیم و حول محور ولایت‌فقیه حرکت کرده و سست نشویم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره شهدای شهرکلیشاد و سودرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.