جزئیاتی از پرونده درگیری در دارالرحمه شیراز فاش شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در سال ۹۱ افسر یکی از کلانتری‌های شیراز با قاضی تماس گرفت تا گزارش قتل زنی جوان را به وی اعلام کند.

پس از این تماس، قاضی جنایی دستور تحقیق در این خصوص را صاد رکرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که درگیری در دارالرحمه شیراز رخ د اد ه است.

آنطور که مشخص بود مقتول روز حادثه برای زیارت قبور به دارالرحمه شیراز رفته بود، اما در این میان ۲ نفر با هم درگیر شده و زن جوان که در حال عبور از آن محل بود ه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به همراه یکی از طرفین د رگیری زخمی شد ه است.

 پس از آن مرد و زن مجروح به بیمارستان منتقل شدند، اما با وجود تلاش پزشکان زن جوان جان خود را از دست د اد.

این گفته‌های شاهد ان بود، با وجود این قاضی جنایی دستور تحقیقات از شاهد ان جنایت را صادر کرد که نشان می‌داد گفته‌های شاهدان صحت دارد و قاتل کسی جز مرد جوانی که از مدت‌ها قبل با مرد مجروح اختلاف داشته، نیست که فراری شده بود.

از سوی دیگر ماموران به تحقیق از یکی از شاهد ان که مرد جوانی بود پرداختند. او برای انجام تحقیقات به آگاهی منتقل شد و درخصوص جزئیات ماجرا گفت: روز حادثه گوشه‌ای در دارالرحمه شیراز ایستاده بود م که ناگهان متوجه شدم دو مرد جوان با هم درگیر شد ه اند.

کاملا مشخص بود که از قبل همدیگر را می‌شناختند و روز حادثه به صورت اتفاقی یکد یگر را دیده بود ند.

وی ادامه داد : هر دوی آن‌ها فحاشی می‌کردند هر چقدر سعی کردم آن‌ها را جدا کنم بی فایده بود ناگهان یکی از آن‌ها اسلحه را بیرون آورد و گلوله‌ای را شلیک کرد یکی از این گلوله‌ها به پای مرد جوان خورد و دیگری به زنی که در حال عبور بود.

پس از آن نیز از محل فرار کرد. کارآگاهان با اطلاعاتی که به‌دست آورد ه بود ند جوانی را که با مقتول آشنایی داشت به عنوان تنها مظنون جنایت شناسایی کردند، اما پی بردند که از محل گریخته است از این رو تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت ۵ سال متهم دستگیر شد.

بازجویی از او ادامه یافت و وی در نهایت پرده از جنایتی هولناک برداشت.

او گفت: از مدتی قبل از این جنایت با مقتول سر مسائلی اختلاف پیدا کرده بودیم. روز حادثه کاملا اتفاقی او را در دارالرحمه دیدم به سمتش رفته و با هم درگیر شدیم. همیشه به این فکر می‌کردم که از او انتقام بگیرم.

دنبال فرصت مناسبی برای اجرایی کردن نقشه ام بودم. اسلحه را بیرون آورده و گلوله‌ای به پای او زدم غرق در خون روی زمین افتاد گلوله بعد‌ی را که شلیک کردم به زنی که در حال عبور بود اصابت کرد من هم از ترس از آنجا فرار کردم. متهم در ادامه اعترافاتش جزئیات دیگری از این جنایت را فاش کرد. در ادامه برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.

منبع: خبرجنوب

انتهای پیام/ن

درگیری در دارالرحمه شیراز

برچسب ها: اخبار فارس ، درگیری ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.