سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:بازی بین تیم‌های دوم و چهارم جدول حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ۲ تیم خوب بازی می‌کنند.

تارتار: مصاف تیم‌های دوم و چهارم جدول جذاب استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های پیکان و پارس جنوبی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی بین تیم‌های دوم و چهارم جدول حساسیت‌های خاص خودش را دارد و 2 تیم خوب بازی می‌کنند. مطمئنا کیفیت خوبی این بازی خواهد داشت. ما با اینکه زمان کمتری نسبت به پیکان داشتیم، اما تمرینات خوبی برگزار کردیم. تمرینات ما بیشتر حالت ریکاوری داشت. هدفمان کسب سه امتیاز است. کارمان سخت است، اما امتیازاتی را از دست دادیم که باید جبران کنیم. اگر تیم همیشگی باشیم پیروز خواهیم شد.

او درباره اختلاف امتیازی که تیمش با پرسپولیس پیدا کرده، گفت: اینکه ما را با پرسپولیس مقایسه کنید اشتباه است. اصلی‌ترین دلیل اختلاف امتیاز ما بدشانسی است. ما باید مقابل فولاد، گسترش و پرسپولیس پیروز می‌شدیم. با اینکه نباید ما را با تیم‌های مدعی مقایسه کرد، اما اصلی‌ترین دلیل افت ما بدشانسی است. ما نگران نیستیم. وقتی تیم خوب بازی می‌کند و فقط در بحث نتیجه گیری مشکل است ناراحتی وجود دارد، اما جای نگرانی نیست.

سرمربی پارس جنوبی درباره تجربه کم بازیکنان این تیم تصریح کرد: من همیشه گفتم که باید انتظارات از پارس جنوبی باید واقعی باشد. ما از نظر حضور در لیگ برتر کم تجربه هستیم، اما اگر بازی‌های ما را مشاهده کنید می‌فهمید که ما بدشانس بودیم. ما مقابل پرسپولیس می‌توانستیم برنده باشیم و شکست خوردیم و این نشان دهنده کیفیت ما است. ما کمی بد آورده ایم، اما روز‌های خوب ما می رسد. ما با دلیل و مدرک یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم. ما در نیم فصل تغییر زیادی نخواهیم داشت و طبق آمار نیاز به بازیکن نداریم.

او درباره مشکلات مالی این تیم گفت: شاید تا هفته گذشته مشکلات وجود داشت، اما در حال حاضر مشکل خاصی نداریم. از مسئولان تیممان تشکر میکنم که تلاش زیادی کردند.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی بوده که قصد جذبش را داشته باشد، اما باشگاه آن را جذب نکرده است، گفت: بودجه ما برای کسب سهمیه نیست. بودجه ما در حد سقوط نکردن است. ما بودجه‌ای نداریم که بخواهیم میلیاردی هزینه کنیم. ما با همین بازیکنان می توانیم مدعی سهمیه باشیم. اما کار سخت است و نباید انتظارات را بالا ببریم. ما به هدف اولیه مان که ماندن در لیگ برتر است رسیدیم.

 

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار