مانور ساعت صفر در منطقه گچ بلند در ۵ کیلومتری شهر لیکک مرکز بهمئی با حضور دستگاه‌های عضوِ کارگروه امداد و نجات و پدافند غیرعامل این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛کارشناس مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه این مانور به منظور توان افزایی نیرو‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان و با هدف ارزیابی میزان آمادگی و توان عملیاتی و امنیتی دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات و پدافند غیرعامل در هنگام بروز حوادث احتمالی برگزار و عملیاتی شد گفت: در برگزاری این مانور، بدون هیچ‌گونه هماهنگی و اطلاع‌رسانی قبلی، آمادگی و توان دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.


خدا دوست موسوی با اشاره به اینکه در این مانور ۱۸ دستگاه عملیاتی عضو کارگروه امداد و نجات پدافند غیرعامل از جمله آتش نشانی، اورژانس جاده ای، هلال احمر، پلیس راه، اورژانس هوایی، اداره گاز، شهرداری، راه و شهرسازی و نیروی انتطامی شهرستان فراخوان شدند افزود: با برگزاری این مانورها، نقاط قوت را افزایش خواهیم داد و از تکرار نقطه ضعف‌ها جلوگیری خواهد شد.


وی با اشاره به دستیابی به اهداف پیش بینی شده در این مانور ادامه داد: سنجش سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شهرستان بهمئی، مهم‌ترین هدف از برگزاری این مانور بود که با موفقیت اجرائی شد.

انتهای پیام/د

مانور صفر درجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.