مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار گفت: موسیقی سنتی و اصیل ایرانی خط قرمز ارشاد نیست و قطعا از آن حمایت می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد عصاری امروز در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: همواره به دلیل چارچوب‌های سلیقه‌ای از بروز استعداد درونی هنرمندان در شهر خوانسار جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه دوم هنرمندان است، ادامه داد: مجری سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد هستم و قطعاً از مطالبات و خواسته‌های فرهنگ و ارشاد حمایت می‌کنم.

مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار گفت: برخی گروه‌های هنری از جمله موسیقی اصیل ایرانی جایگاه واقعی خود را از دست داده است که باید به جایگاه واقعی خود برسد.

عصاری با بیان اینکه خوانسار شهری عالم پرور و نگاه علما و ساختاری که علما طراحی کردند قطعأ فرهنگی و هنری است، افزود: هنرمندان شهر خوانسار مظلوم واقع شدند و از شورای اسلامی شهر انتظار داریم به قشر فرهنگ و هنر کمک کنندتا به جایگاه واقعی خود برسند.

 در این نشست انجمن ادبی، موسیقی، خوشنویسی، تعزیه، هنرهای تجسمی، نمایشی و رسانه‌های محلی و کشوری حضور داشتند و هر یک از گروه‌ها به مباحث و مسائل و مشکلات را بیان و مطالبات خود از شورای شهر را مطرح کردند.

همچنین در این نشست، کمک به  بهره‌برداری دانشکده فرهنگ و هنر، بهره‎‌برداری از فرهنگ‌سرای مرحوم صادقی و جانمایی برای سینما از جمله مطالبات گروه فرهنگ و هنر و رسانه خوانسار از شورای اسلامی شهر بود.

 

انتهای پیام/م

 

موسیقی اصیل ایرانی جایگاه واقعی خود را از دست داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.