در مدرسه طبیعت بافق روزانه بیش از ۱۵۰ دانش آموز ۱۰ تا ۱۲ سال با انجام بازی‌های آزادانه استعداد‌های خود را شکوفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسئول مدرسه طبیعت بافق با اشاره به اینکه مدرسه طبیعت قلمرو کودکان ۱۰ تا ۱۲ سال است گفت:کودکان در این مدرسه با انجام بازی‌های آزادانه استعداد‌های خود را شکوفا کی کنند.

ابوالفضل طالبی افزود: بخشی از پارک تفریحی شهرک آهنشهر به عنوان مدرسه طبیعت بصورت استیجاری در اختیار سازمان مردم نهادغیر دولتی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: مدرسه طبیعت بافق پس از یزد دومین مدرسه در این استان بشمار می‌رود ودانش آموزان در مدرسه طبیعت می‌آموزند که چگونه با طبیعت و آنچه در دامان خود دارد برخورد کنند.

مسئول مدرسه طبیعت بافق هدف از ایجاد این مکان را ایجاد فرصت تعامل آزادانه کودکان شهرستان با طبیعت در مسیر دستیابی به رشد سالم عنوان و بیان کرد: افزایش علاقه دانش آموزان در خصوص جاذبه‌های طبیعی و زیست محیطی اطراف از دیگر اهداف ایجاد این مدرسه است.

طالبی مدرسه طبیعت بافق را فضایی جذاب، دوست داشتنی و خاطره انگیز برای دانش آموزان دانست وگفت: آشنایی کودکان با حیات وحش و آموزش مهارت‌های زندگی به آن‌ها برخی از برنامه‌های این مدرسه است.

انتهای پیام/ ا

حضوربیش از150دانش آموز درمدرسه طبیعت بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار