دومین دوره کلاس های آموزشی برای مدیران آزانس های تاکسی تلفنی سطح شهر کرمانشاه توسط سازمان تاکسیرانی و با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان  کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   گفت: دادستان مسئول دفاع از حقوق عامه مردم، صغار، ايتام، زنان بی سرپرست، برخود با متجاوزين به حقوق مردم، متجاوزين به منابع طبيعی، متعديان به محيط زيست، متعديان به بهداشت و سلامت عمومی، حفظ نظم عمومی ده ها وظيفه مهم ديگر است.

حیدری افزود: يكي از وظايف دادستان نظارت بر حسن ارائه خدمات عمومی از جمله حمل و نقل عمومی است و از آنجایی که شما بعنوان رانندگان تاكسی ويترين فرهنگی كرمانشاه هستيد، دادستان عمومی و انقلاب و معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم توقع دارند وظيفه فرهنگی و خدمت صادقانه خود را بر مبناي اخلاقمداری و قانون محوری انجام دهيد.

وی با اشاره به اینکه مديريت سازمان تاكسيرانی جهت بهبود خدمات به مردم تعامل خوب و سازنده ای با دستگاه قضايی دارد، تأکید کرد: اين نحوه تعامل را ساير دستگاههاي اجرايي هم بايد با دستگاه قضايي داشته باشند چرا كه هدف دستگاه قضايي حفظ نظم و ايجاد رضايتمندي براي مردم است كه اين دو مقوله منتهي به ايجاد امنيت پايدار و توسعه اقتصادي و كاهش فاصله طبقاتي خواهد شد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه اخلاقمداري و قانون محوري تضمين كننده سعادت دنيا و آخرت ماست، افزود: پشتوانه محكم قانون، اخلاق است، به هر ميزان كه به خدا نزديك تر شويم به همان ميزان زندگي و رفتارمان اخلاقي تر خواهد بود و هر اندازه اخلاقي باشيم به همان ميزان قانونمدار خواهيم بود.

انتهای پیام/ز

 

هر اندازه اخلاقی باشيم به همان ميزان قانونمدار خواهيم بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.