مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: ۹۶ فقره تخلف در ۹ ماهه نخست امسال توسط خودرو‌های حمل خاک و نخاله ساختمانی در سطح این شهر ثبت شده است.

ثبت بیش از ۹۶ فقره تخلف توسط خودرو‌های حمل نخاله ساختمانی در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد حسین زهی زمانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: تخلف ۹۶ دستگاه خودرو در این مدت صورتجلسه و به دادگاه برای اعمال قانون ارائه شده است.


وی افزود: با توجه به گسترش شهر و افزایش ساخت و ساز‌ها روزانه هزار و ۱۰۰ تا هزار و ۴۰۰ تن ضایعات خاک و نخاله در سطح شهر زاهدان تولید می‌شود که مدیریت، کنترل و هدایت این ضایعات ساختمانی بر عهده سازمان مدیریت پسماند است.


وی با اشاره به تاثیرات منفی تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی گفت: وجود خاک و نخاله در کنار معابر شهری مشکلات زیادی به وجود می‌آورد به ویژه امکان بروز تصادفات در شب را افزایش می‌دهد.


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان از شهروندان تقاضا کرد با این مجموعه برای جمع آوری و برخورد با متخلفان همکاری بیشتری داشته باشند.


وی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون برای هزار و ۱۵ دستگاه خودروی شاغل در این بخش اعم از لودر، کمپرسی و ... تشکیل پرونده و کارت تردد صادر شده است.

انتهای پیام/گ

ثبت تخلف برای خودروهای حمل نخاله های ساختمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار