بدنبال عملیات مختلف نیروهای انتظامی در شهرستان های آذربایجان شرقی، بیش از 59 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ عباس زنده گل تپه فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف 51 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق و سنندج خبر داد.

سرهنگ عباس زنده گل تپه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق پس از کسب اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی سابقه دار و فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد قاچاقچی یاد شده به صورت کلان از استان های شرق کشور مواد مخدر را تهیه و با یک دستگاه خودروی پژو 405 به این استان انتقال می دهد.

سرهنگ گل تپه با اشاره به شناسایی خودروی قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی استان کردستان، گفت:با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج خودرو مذکور توقیف و در بازرسی از آن مقدار 51 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه در داخل کپسول سی ان جی جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی چاراویماق یادآور شد: در این عملیات مشترک 4نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

 

انتهای پیام/ش

قاچاقچی سابقه دارفروشنده موادمخدردستگیرشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.