رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان گفت: نمایشگاه حفاری فرصت‌های خوبی برای صنعتگران خوزستانی در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی کرانی، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان بیان کرد:  نمایشگاه صنعت حفاری فرصت های خوبی برای صنعتگران خوزستانی به وجود آورده و به همین دلیل باید بخش خصوصی بتواند از ظرفیت های به دست آمده، به نفع اقتصاد و ایجاد فرصت های شغلی پایدار بهره برداری کند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در زمینه همکاری تنگاتنگ با سازندگان و هم افزایی در خصوص کیفیت بخشی بیش از پیش به تولیدات تاکید دارد، اظهار کرد: انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در خوزستان خواستار همکاری بیشتر با مجموعه های صنعتی در استان و بخصوص شرکت ملی حفاری است.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان افزود: با توجه به گستردگی صنعت راهبردی حفاری و ظرفیت های موجود در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات، جا دارد تا شرکت های سازنده در این رابطه تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت حفاری این استعداد و امکان را دارد که در سطح بین المللی برگزار شود و لازم است زیرساخت های این موضوع به نفع اقتصاد کشور و نیز سازندگان داخلی فراهم شود.

کرانی افزود: نباید فراموش کرد که ارائه و معرفی این توانمندی داخلی یکی از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه های صنعت حفاری و صنعت نفت است.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: توانمندسازی تولیدکنندگان و سازندگان صنعت حفاری و صنعت نفت نیاز به حمایت دولت دارد و در این زمینه لازم است برنامه ریزی های دقیق و کاربردی صورت بگیرد تا شاهد تحولات جدی و اساسی در این بخش از اقتصاد کشور باشیم.

وی افزود: در صورتی که دولت به مشکلات و دغدغه های موجود رسیدگی کند، می توان به واسطه ظرفیت های بسیار خوب استان در بخش های مختلف، شاهد ایجاد فرصت های مناسب شغلی در خوزستان باشیم.

انتهای پیام/م

نمایشگاه حفاری فرصت خوب برای صنعتگران خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.