استاندار آذربایجان غربی از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پیرانشهر عیادت کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد که سال 91 در مدرسه دچار آتش سوزی شدند دیدار و از نزدیک مشکلات این دانش آموزان را رصد کرد.

استاندار در این دیدار حادثه شین آباد را حادثه تلخ و دردناکی دانست و گفت : این دانش آموزان باید در تمامی مراحل آموزشی در رفاه باشند تا هیچوقت کمبود احساس نکنند و بتوانند در آینده عضو مهندسین و پزشکان مملکت باشند .

شهریاری نسبت به روند درمان این دانش آموزان تاکید کرد و افزود : دانش آموزان باید در وهله اول درمان شده  و از این لحاظ هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند تا از تحصیل نیز عقب نمانده و آینده روشنی داشته باشند و در کوتاهترین زمان به بهبودی کامل برسند .

وی برای کمبودهای لوازم تحصیلی و برگزاری کلاس های جبرانی و اولویت دادن به درمان این دانش آموزان قول مساعدت داد و گفت : در صورت نیاز و رضایت خانواده ها این عزیزان به خارج از کشور برای مداوا قرار خواهند گرفت .

استاندار همچنین نسبت به پرداخت به موقع هزینه های ایاب و ذهاب این دانش آموزان نیز تاکید کرد و گفت : در صورت رضایت دانش آموزان با هواپیما برای مداوا به تهران فرستاده خواهند شد.

ترابی فرماندار پیرانشهر گفت : لوازم تحصیلی و امکانات فراغت و ورزشی در اختیار این دانش آموزان قرار می گیرد و هر ماه تمامی هزینه های مخارج راه برای رفت به تهران برای مداوا و هزینه سفر پرداخت خواهد شد .

در این دیدار دانش آموزان دغدغه های خود را به استاندار بیان کردند  و شهریاری نیز قول مساعدت داد.

استاندارآذربایجان غربی  در پایان از مدرسه های شین آباد و مدرسه ای که دانش آموزان در آن دچار سانحه شده بودند،بازدید کرد و فضاهای آموزشی برای دانش آموزان را مناسب ندانست و نسبت به احداث فضاهای آموزشی بصورت استاندارد تاکید نمود.

انتهای پیام/ح

سفر استاندار آذربایجان غربی به شین آباد پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.