معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:عملیات ساخت سالن جدید مسافری پایانه مرزی سرو از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

آیدین رحمانی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: عملیات ساخت سالن جدید مسافری پایانه مرزی سرو از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با اشاره به مشخصات فیزیکی طرح ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو ادامه داد: احداث سالن مسافری به زیربنای چهار هزار و ۱۶۰ مترمربع و در دو طبقه با اسکلت فلزی که سقف آن اسپیس است، انجام می‌شود که شامل طبقه زیرزمین با کاربری تاسیساتی به مساحت ۲۰۰ مترمربع، طبقه همکف به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع، طبقه اول به مساحت هزار و ۷۶۰ متر مربع خواهد بود.

وی یادآور شد: اجرای محوطه سازی اطراف سالن مسافری محدوده خروجی و ورودی نقطه صفر مرزی به مساحت ۷۱۰۰ متر مربع، مخزن آب ۲۸۰ مترمکعبی جهت تامین آب مصرفی و آتش نشانی و دیوار حائل بتنی به طول ۱۲۵ متر و ارتفاع متوسط ۶ متر دیگر اقداماتی است که در قالب این طرح به مرحله اجرا درخواهد آمد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعتبار اختصاص یافته برای ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو را ۱۲ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: تکمیل زیرساخت ها و کیفی سازی خدمات در پایانه‌های مرزی یکی از سیاست های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شمار می رود و بی شک با بهره برداری از این طرح شاهد رونق هر چه بیشتر پایانه مرزی سرو خواهیم بود.

انتهای پیام/ن.م

سالن مسافری پایانه مرزی سرو ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.