مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از راه اندازی سیستم پاسخگویی الکترونیک به استعلامات منابع طبیعی در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رحمان وهاب زاده  مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی  گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و در راستای توسعه دولت الکترونیک ،در روزهای آینده شاهد راه اندازی آزمایشی سیستم پاسخگویی به استعلامات منابع طبیعی در دفاتر پیشخوان دولت خواهیم بود.
وی افزود: این موضوع بدلیل کاسته شدن امورات اداری و مراجعه غیر حضوری مراجعین در پاسخگویی به استعلامات اشخاص ،نهادهای حقیقی و حقوقی انجام شده است که امیدواریم با راه اندازی آزمایشی آن در آینده نزدیک بصورت جامع و گسترده از ابتدای سال 97 در تمام شهرهای استان نیز این سیستم قابل بهره برداری باشد.
وهاب زاده گفت: این سامانه قادر خواهد بود بطور اتوماتیک درخواستها و استعلامات را جمع آوری و به کارشناسان ما ارجاع دهد که کارشناسان مربوطه نیز در اندک زمان ممکن با بررسی اسناد و مدارک ،بصورت الکترونیکی اقدام به پاسخگویی خواهند کرد. 
وی تصریح کرد: خدمات دیگری نیز در منابع طبیعی مقرر گردیده که در آینده ایی نزدیک به سامانه الکترونیکی متصل شود که برای نمونه می توان به صدور پروانه های چرا برای بهره برداران و دامداران روستایی اشاره کرد که این امر متضمن کاهش هزینه های مراجعین و جلوگیری از اتلاف وقت برای مردم عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/م

سیستم پاسخگویی الکترونیک به استعلامات منابع طبیعی راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.