در چهارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان، تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان روز جمعه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برابر خیبر این شهر به میدان می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان تاکنون در بازی‌های خارج از خانه نتوانسته نتیجه مطلوب کسب کنند و با شکست مواجه شده‌است و برای حفظ امید در تیم و کسب نتایج بهتر و دور نماندن از کورس قهرمانی در این دیدار محکوم به برد است.

تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در هفته گذشته میزبان راه‌یاب ملل سنندج بود و توانست با تک گل فروغ موری این تیم را شکست دهد. شهبازی امیدوار است با کسب 3 امتیاز ارزشمند در آخرین دیدار، نیم فصل نخست را با پیروزی پشت سر بگذارد و دست کم جایگاه سومی خود را در پایان نیم فصل نخست این رقابت‌ها تثبیت کند.

البته تیم خیبر خرم‌آباد هم در وضعیت خوبی قرار ندارد و باتوجه به نتایج ضعیف این تیم، احتمال سقوط آن به لیگ دسته اول وجود دارد؛ این تیم با خط حمله و دفاع بسیار ضعیف در شرایط نابسامانی به سرمی‌برد.

در حال حاضر سپاهان با 8 برد و 2 باخت و کسب 24 امتیاز در رده سوم جدول است و تیم خیبر خرم‌آباد نیز با 1 برد و 9 باخت و کسب تنها 3 امتیاز در رده 12 و انتهای جدول قرار دارد‌.

 

انتهای پیام/م

 

دختران سپاهانی راهی خرم‌آباد می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.