رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت درگذشت دانشجوی واحد علوم و تحقیقات پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت درگذشت دانشجوی واحد علوم و تحقیقات پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جوان بسیجی و ورزشکار، زنده‌یاد «غلامرضا صالحی» دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات و از دلاورمردان دیار حماسه و ایثار (گیلانغرب) که در پی زلزله اخیر غرب کشور، هر هفته با حضور در مناطق زلزله‌زده به یاری آسیب‌دیدگان و بازماندگان حادثه می‌شتافت، در پایان یکی از این سفرهای جهادی و در راه بازگشت از استان کرمانشاه، در سانحه دلخراش رانندگی آسمانی شد.

فقدان این دانشجوی جهادی که به حسن خلق و فعالیت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی شهره بوده است، موجب تأثر فراوان اینجانب و مجموعه واحد علوم و تحقیقات گردید. ضمن ابراز تأسف، این مصیبت را به خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبائی برای خانواده محترم او، همچنین همدوره‌ای‌ها و استادان آن سفرکرده، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبا امیر جلالی
۱۹:۱۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
خدایا ، چرا جوانان بالیاقت و خدمتگذار به مردم رو زود می بری؟ من ایشون رو نمی شناختم ولی آنقدر تعریف بزرگمردی و منش پهلوانی این جوان گمنام رو شنیدم که به داشتن چنین هموطنانی افتخار میکنم. این بزرگمرد با شرایط مالی ضعیف و از خانواده پرجمعیت و در جایی بدنیا آمدند که 8سال در میان جنگ بزرگ شدن و کودکی را در زیر موشک و خمپاره و آوارگی در میان کوهها به سر بردند ، اینگونه با جوانمردی و منش پهلوانی در جهت کمک به همنوع خود و در اوج مظلومیت به دیار باقی شتافت. روحش شاد و یادش تا ابد زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
متین
۰۰:۱۱ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
روحش شاد ،چه خاطرات خوبی با این پهلوان داشتیم،هیچگاه کمک های بی منتش را فراموش نخواهیم کرد. نور به قبرت ببارد که آخر پهلوانی و مرام و گذشت و جوانمردی بودی، یادت مانا.
Iran (Islamic Republic of)
روژان
۱۷:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
روحش شاد, مظهر انسانیت و بزرگمردی بودندجناب صالحی . بسیار بااخلاق و مهربان بودند و همیشه در یاد و خاطر ما خواهند ماند.اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به صالحی ها احتیاج داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۲۳:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای خدا ،چرا همیشه انسانهای پاک و جوانمرد زود از پیش ما میرن ؟!!
امیدواریم در پیشگاه خداوند در زمره شهیدان قرار بگیرید. درود بر تو انسان گمنام و درود بر خانواده بزرگ تو که اینچنین جوان ارزشمندی رو تربیت کردن.
روحش شاد و یادش ماندگار.
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۰۲:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
خدا بیامرزدش،انسان باایمان ،باادب ،فهمیده و باگذشتی بود. روحش شاد و یادش گرامی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
واقعا متاثر شدیم ،دنیا با وجود این جوان و امثال این بزرگ مرد بسیار زیباست ولی افسوس عمر این پهلوان جوانمرد به پایان رسید.هیچگاه کار بزرگ شما از ذهن ما ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.روحت شاد و یادت در دلهای همگان جاودانه باد .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۳:۴۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
آقای دکتر غلامرضا صالحی واقعا یک انسان کامل بود یک پهلوان گمنام ،استاد بااخلاق ،انسان کامل ، ورزشکار بااخلاق و مردی باتقوا بودند که تمام زنگیش را وقف کمک به همنوعان خود میکرد .شهادتت مبارک ای مرد خدا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
روحش شاد و یادش جاودانه باد.اینچنین افرادی مردان واقعی هستند و شهادت کمترین واژه در وصف این پهلوان عزیز و استاد اخلاق میباشد.غلامرضا صالحی ورزشکار بااخلاق و مرد بزرگی بود. یادش گرامی
آخرین اخبار