رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: این اداره با تمام توان در خدمت مردم ایران است و این مسئله را در زلزله کرمانشاه نشان دادیم .

اداره بهداشت و درمان ارتش با تمام توان در خدمت مردم ایران استامیر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروزی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری مانور آمادگی امداد و نجات نیروی زمینی ارتش گفت: محوطه‌ای که در آن مانور برگزار شده است، مربوط به اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش است، هدف از این مانور محک آمادگی نیروی زمینی ارتش است.

وی بیان کرد: اداره بهداشت و درمان ارتش با تمام توان در خدمت مردم ایران است، این مسئله در زلزله ناگواری که در سرپل ذهاب رخ داد تایید شد و نشان داد نیروی زمینی ارتش توان مقابله با حوادث تلخ و ناگوار نظیر زلزله را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که در این مانور چه تمهیداتی مد نظر قرار گرفته است اظهار کرد: در این مانور دو اتاق عمل سیار وجود دارد که توانمندی کادر پزشکی نیروی زمینی را در مواقع بحران محک می‌زند؛ همچنین تخت‌های بستری و تریاژ نیز با هدف اقدامات سرپایی در مواقع بحران در این مانور مستقر شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار