ستاری گفت: شرکت‌های دانش بنیان از جمله عواملی هستند که به رشد اشتغال‌زایی کمک می‌کنند و اشتغال دانش بنیان را توسعه می‌دهند.

رونق اشتغال‌زایی حاصل عملکرد شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور در حاشیه مراسم بازدید از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه شریف در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان، گفت: امروز شرکت‌های دانش بنیان و همچنین اقتصاد دانش بنیان در حوزه شهری فعال شده‌اند و مفاهیم جدیدی را به عرصه شهری وارد کرده‌اند.

 معاون علمی فناوری رئیس جمهور در خصوص اشتغال دانش بنیان بیان کرد: باید به موضوع اشتغال توجه بسیار زیادی داشته باشیم و دانش بنیان از جمله عواملی هستند که به رشد اشتغال‌زایی کمک می‌کنند و اشتغال دانش بنیان را توسعه می‌دهند.

 اهمیت فرهنگ دانش بنیان در ایجاد زیست بوم مناسب 

 ستاری در خصوص اهمیت فرهنگ دانش بنیان خاطرنشان کرد: فرهنگ دانش بنیان به این معنا است که ارتباط میان آموزش و اقتصاد گسترش یابد تا سبب به وجود آمدن زیست بوم مناسب گردد.

 وی یادآور شد: شهر هوشمند اهمیت بسیار زیادی دارد و سبب پیشرفت کشور و تهران می‌شود و این پیشرفت جز با همکاری دانشجویان و جوانان کشور محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۶ دی ۱۳۹۶
اشتغال بحث مهمی است
آخرین اخبار