مدیر کل صدای استانها در مهاباد گفت :اولویت اصلی این اداره کل را کیفیت بخشی تولیدات رادیویی مراکز بر اساس فرهنگ غنی هر منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،وحید کمالیکیفیت بخشی تولیدات رادیویی، اولویت اصلی صدای استانها در نشست برنامه سازان صدای مرکز مهاباد، موفقیت رسانه را در گرو حفظ و احیای گویش های محلی و خرده فرهنگ ها دانست.

وی افزود: باید محورهای مهم در این زمینه شناسایی و برنامه هایی تهیه شود که به توسعه منطقه کمک کند و برای مردم جذابیت داشته باشد.

کمالی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه دهه فجر هستیم، کیفی سازی برنامه های مراکز در حوزه صدا و استودیوگریزی در دستورکار قرار گرفته است تا بر اساس آن، برنامه سازان بیشتر به میان مردم بروند و برنامه های شاد و متنوع تهیه کنند.

قوی بینیه مدیر کل صدا وسیمای مرکز مهاباد هم گفت زمینه سازی برای تقویت وحدت و همدلی، جلب رضایت و اعتماد مخاطبان و تعمیق فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی از مهمترین اولویت های صدا و سیمای مرکز مهاباد است.

قبل از این نشست، مدیرکل صدای استانهای رسانه ملی از تجهیزات فنی و توانمندیهای صداوسیمای مرکز مهاباد در برنامه سازی بازدید و بر لزوم توسعه محور بودن برنامه های تولیدی تاکید کرد.

برنامه های صدا و سیمای مرکز مهاباد همزمان با ماهواره ای شدن ، 24ساعته پخش می شود.

انتهای پیام/ع

نشست برنامه سازان صدای مرکز مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.