رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: مردم با روشنگری‌های مقام معظم رهبری حماسه‌ای بی‌نظیر در 9 دی 88 خلق کردند.

روشنگر های رهذر باعث شد مردم به خلق حماسه ای بی نظیر بپردازندعلی‌محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طی 4 دهه حیات خود بالندگی‌های بسیاری داشته و در طی این مدت زمان با انواع توطئه‌ها مواجه بوده است، لذا هدف کلی ما این است که ملت ایران از فرصت استفاده کند و در برابر فتنه‌های جدید واکسینه شود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که امروز نظام با 20 سال پیش تفاوت‌های بسیاری دارد و اکنون جمهوری اسلامی نسبت به گذشته مقتدرتر شده است.

نائینی اذعان کرد: در سال 88 دشمن سعی داشت با بهره‌گیری از فرصت و الگوبرداری از انقلاب رنگین نظام را براندازد و جریان‌های مخرب داخلی و خارجی فتنه 88 را به راه انداختند.

وی اظهار کرد: برای ملت ایران به تدریج آشکار شد که هدف این جریان چیست و از طرفی روشنگری‌های مقام معظم رهبری و حادثه روز عاشورا  مردم را به سمت حرکتی خودجوش  و  خلق حماسه‌ای بی‌نظیر سوق داد، مردم بدون توجه به گرایش‌های حزبی و اینکه به چه کسی رأی داده‌اند در این راهپیمایی حضور یافتند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی بیان کرد: حماسه نهم دی از قبل برنامه‌ریزی نشده بود، چرا که در روز ششم دی‌ماه در 13 استان و در روز نهم دی در تمامی کشور حماسه‌ای بی‌نظیر خلق و در تاریخ ماندگار شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار