بازپرس شعبه هشتم دادسرای کرمان گفت:با تلاش های پلیس و دستگاه قضائی 95درصدقتل هایی که در کرمان به وقوع پیوسته است کشف شده اند.

95درصد قاتلان در چنگال قانون گرفتار شده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان(ویژه قتل ) با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با جرائم خشن از اولویت های دستگاه قضائی است،افزود: کشف سریع و به هنگام جرم به ویژه در پرونده های قتل،تاثیر به سزایی در امنیت روانی و افکار عمومی آحاد جامعه دارد.


وی در ادامه به علل وعوامل قتل های اخیر در کرمان اشاره کرد و گفت:جزئیات پرونده ها نشان می دهد متاسفانه در خانواده هایی که به موازین دینی و اخلاقی توجه کمتری می شود بستر وقوع جنایت های هولناک فراهم تر است .


این مقام قضائی بر ضرورت آگاه سازی خانواده ها از خطرهای فضای مجازی تاکید کرد وافزود:امروزه استفاده نادرست از فضای مجازی بستر وقوع بسیاری از جرائم را تسهیل کرده است.


بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمان شرب خمر،عصبانیت آنی،عدم کنترل خشم واستفاده از سلاح سرد به ویژه چاقو را از دیگر عوامل مهم در بروز جرائم خشن از جمله قتل برشمرد.


انتهای پیام/س

 

کشف 95درصد قتل هایی که در کرمان به وقوع پیوسته اند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار