یک افسر آتش نشانی گفت:یک سفره خانه سنتی حدود 200 متر مربعی در شهرری به علت نامعلومی دچار حریق شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر فرمانی افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی اظهار کرد: با اعلام آتش سوزی در یک سفره خانه سنتی به سامانه 125، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 14 به همراه گروه امداد و نجات 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 2:30 بامداد به سمت شهر ری، میدان صفاییه، خیابان عبدالملکی، اعزام شدند.

فرمانی گفت: در قسمتی از یک سفره خانه سنتی حدودا 200 متر مربعی آتش سوزی رخ داده و آتش در حال سرایت به نقاط دیگر سفره خانه بود.

وی در ادامه گفت:در هنگام آتش سوزی، یکی از کارگران در داخل سفره خانه مشغول استراحت بود و با توجه به قفل بودن درب ورودی، در میان دود و حرارت گرفتار شده بود.

افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با استفاده از دستگاه فرز ،درب ورودی سفره خانه را باز کردند و در همان لحظات اولیه، کارگر جوان که دچار دود گرفتگی و سوختگی شده بود را از محل حادثه خارج کرده و او را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

حریق گسترده در سفره خانه سنتی شهر ری +عکس

فرمانی افزود: همزمان با عملیات امداد رسانی به فرد محبوس شده، گروه دیگری از نیروهای عملیاتی به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و به وسیله لوله های آبرسانی، شعله های  آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر سفره خانه، مهار و کاملا خاموش کردند.

لازم به ذکر است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران، در حال بررسی است.

انتهای پیام/

سفره خانه سنتی جنوب پایتخت طعمه حریق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.