فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 18 تن و 462 کیلوگرم انواع موادمخدر در آذرماه امسال خبر داد.

کشف بیش از 18 تن مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در آذرماه امسال بیش از 18 تن و 462 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد که این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در آذرماه امسال موفق شدند، 80 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و 329 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این مدت، 18 تن و 462 کیلو 829گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده ، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 16 تن و 989 کیلو و 95 گرم تریاک ، یک تن و 341 کیلو و 998 گرم حشیش ، 111کیلو و242 گرم هروئین و 20 کیلو و 494 گرم سایر مواد است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این کشفیات 286 درصد رشد و افزایش داشته است.

سردار ملکی با اشاره به شناسایی و انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر گفت: آذرماه امسال 2 هزار و 203 نفر معتاد کارتن خواب و بلامکان در استان دستگیر و جمع آوری شده اند.

وی هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و افزود: نيروهاي پليس با به‌کارگيري تمام توان عملياتی و انتظامی خود در تامين نظم و امنيت شهروندان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمي‌کنند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمنی و امنيتی در پيشگيری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ر


افزایش کشف مواد مخدر درهرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۹
درود