فرمانداردهلران گفت : راه اندازی نمایندگی دادگستری در بخش های زرین آباد، میمه و دهستان دشت عباس از ضروریات و مطالبات عمومی مردم می باشد.

لزوم راه اندازی نمایندگی دادگستری در بخش های تابعه دهلران

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران در جلسه شواری اداری شهرستان که با حضور موحدی آزاد دادستان انتطامی قضات ونماینده ویژه رئیس قوه قضاییه برگزار شد بیان کرد : شهرستان داری ظرفیت های مهمی در بخش آب خاک ،نفت وگاز است.

 فرماندار شهرستان دهلران اظهارکرد: خوشبختانه علی رقم تنوع قومی وگویش های کرد ،لر ، عرب مردم با همدلی در کنار هم زندگی می کنند.

 وی ادامه داد: شهرستان دهلران یکی از شهرستانهای بزرگ بعد از مرکز استان با داشتن 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق می تواند فرصت مناسبی برای توسعه شهرستان باشد .

 موسوی اضافه کرد : 92درصد نفت گاز غرب کشوردر شهرستان دهلران است و روزانه 220هزار بشکه نفت در این شهرستان تولید می شود واین یک ظرفیت بزرگ برای توسعه همه جانبه این شهرستان است .

 وی یادآورشد: حدود 60درصد محصولات کشاورزی استان را شهرستان دهلران تامین می کند ودر بحث گردشگری 84اثر ثبت شده وده امام زاده وجود دارد که همه اینها ظرفیت مناسبی است .

 نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران افزود : مردم این شهرستان نقش مهمی در دوران فاع مقدس داشتند ومقاومت مردم این شهرستان مرزی با دست خالی در مقابل دشمن ستودنی است.

 وی اعلام کرد: راه اندازی دادگاه بخش میمه وزرین آباد و دشت عباس به خاطر بعد مسافت از ضروریات است چرا که بعد مسافت سبب شده مردم برای کمترین کار قضایی متحمل هرزینه مالی وجانی می شوند.

 موسوی عنوان کرد : راه اندازی زندان مرکزی شهرستان باید توجه شود همه زندانیهای ما مجرم نیست برخی از افراد باید به خاطر عدم پرداخت وام باید بازادشت می شوند ضرورت دارد چراکه بعد مسافت تا مرکز استان سبب شده خانواده برای ملاقات با مشکلات عدیده ای روبرو شوند .

 وی بیان داشت : اعتبارت لازم برای ایجاد زندان تخصیص یافته ولی سازمان زندانها تا کنون ساخت زندان شهرستان اقدمات در خصوص راه اندارزی در دستور کار نداشته است وباید در این راستا چاره اندیشی شود .

انتهای پیام/ د

راه اندازی نمایندگی دادگستری در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.