پرونده اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با معرفی آثار برتر در سالن هلال احمر یزد بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در مراسم اختتامیه جشنواره در بخش مستند آقایان کریم امینی کارگردان فیلم «چلیپا» از استان تهران، جمیل عامل صادقی کارگردان فیلم «جایی برای آرامش» از استان خراسان رضوی و محسن حائری زاده کارگردان فیلم «بیخ گوش» از استان یزد اول تا سوم شدند.

در بخش آموزشی و تلویزیونی هم علی نیکوکار کارگردان فیلم «موتور شماره یک» از استان یزد حائز رتبه اول شد و محمدرضا گلپور کارگردان فیلم «رسم گلستان» از استان تهران، احسان معصوم با فیلم «نقش زندگی» از استان قزوین و خانم خاطره تیموری کارگردان فیلم «انفجار معدن یورت» از استان گلستان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

در بخش مردمی غیرحرفه‌ای هم از نیلوفر افراز بخاطر فیلم «حال همه ما خوب است» از استان یزد و آقای محمد زارع از استان آذربایجان شرقی بخاطر فیلم «انسان یا نوعی هیولا» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد.

در بخش معرفی امید بخش‌ترین فیلم‌ها با نگاه دینی هم از آقای علیرضا سلمان پور از استان آذربایجان برای کارگردانی فیلم داستانی «کوزمک» و رضا مجلسی از استان گیلان برای فیلم «به کجا می‌رویم» با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی قدردانی شد.

همچنین در مراسم اختتامیه جشنواره از برگزیدگان بخش فیلمنامه، ویژه هنرمندان یزدی تجلیل شد.

از خانم توکلی و فرشاد رضایی نویسنده فیلمنامه «سالروز» مهدی مرعشی نویسنده فیلمنامه «فول» و سعید شهریار نویسنده فیلمنامه «تلواسه» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد.

در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید دراستان یزد از سوم تاپنجم آذرماه سالجاری ۴۴ اثر منتخب با نظر هیات داوران در پردیس سینمایی تک به روی پرده رفت.


انتهای پیام/ ا

تجلیل از 14 اثر برترنخستین جشنواره امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار