سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر گفت: در آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر مهمان تیم رده دومی نفت و گاز گچساران خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ملک فتحی  اظهار کرد: جمعه در گچساران با تیم نفت و گاز این شهر دیدار خواهیم کرد؛ این مسابقه اولین بازی ما در نیم‌فصل دوم لیگ برتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه نفت و گاز گچساران تیم فوق‌العاده خوبی است، افزود: این تیم با بردی که مقابل تأسیسات دریایی در نیم‌فصل اول آورد توانست به رده دوم جدول صعود کند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر عنوان کرد: در نیم‌فصل اول به دلیل اینکه تمریناتمان را دیر شروع کرده بودیم و بازی‌های تدارکاتی نداشتیم، برابر این تیم خوزستانی نتوانستیم نتیجه بگیریم و بازی را واگذار کردیم چرا که واقعا آماده نبودیم.

وی ادامه داد: در تعطیلات برنامه‌های بدنسازی خیلی خوب انجام گرفت؛ با شناختی هم که بازیکنان از همدیگر پیدا کردند به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی خیلی راحت‌تر می‌توانند با هم کار کنند و آماده‌تر هستند به طوری که این فصل با قدرت بیشتری ظاهر می‌شوند.

فتحی خاطرنشان کرد: از ابتدای رقابت‌ها هر چه آمدیم جلو بچه‌ها بهتر و بهتر بازی کردند؛ همه هدفمان این است که جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم و از رده چهارم خودمان را بالا بکشیم.

وی در پایان اذعان داشت: چون نفت و گاز گچساران میزبان است، کارمان کمی سخت می‌شود اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.