دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات در لرستان با اشاره به این‌که اشعار ارسال از شاعران ۳۰ استان کشور به دبیرخانه رسیده‌اند، اظهارکرد: این اشعار در قالب‌ها کلاسیک، نو، سوره مبارکه واقعه، شعر ترکی، کردی و عربی و شعر لکی، لری و بختیاری کد بندی شده و آماده ارسال برای داوران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منصور احمدی، دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات در لرستان، سه‌شنبه، پنجم دی ماه، در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی جشنواره ملی شعر آیات، با اشاره به شرکت حدود ۴۵۰ شاعر از سراسر کشور، در این جشنواره، گفت: باتوجه به این‌که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان آذرماه تمدید شده بود، که تا این زمان حدود ۲۵۰۰ اثر به دبیرخانه رسید.

وی با اشاره به این‌که اشعار ارسال از شاعران ۳۰ استان کشور به دبیرخانه رسیده‌اند، اظهارکرد: این اشعار در قالب‌ها کلاسیک، نو، سوره مبارکه واقعه، شعر ترکی، کردی و عربی و شعر لکی، لری و بختیاری کد بندی شده و آماده ارسال برای داوران است.

احمدی با اشاره به آغاز مرحله اول داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، عنوان کرد: داوری اولیه این آثار توسط تعدادی از داوران برجسته انجام شده و آثار راه یافته به مرحله دوم داوری، به‌زودی معین می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات در لرستان با اشاره به این‌که جشنواره ملی شعر آیات در ۴ بخش برگزار و ۲۹ برگزیده خواهد داشت، گفت: باتوجه به این‌که افراد برگزیده از سراسر کشور هستند، اسکان مورد نیاز برای این افراد در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم نیز جهت پذیرایی هرچه بهتر از مدعوین اختتامیه جشنواره ملی شعر آیات، در نظر گرفته شده است.

حاضران در جلسه به بیان نکته نظراتی در رابطه با چگونگی برگزاری جشنواره ملی شعر آیات، پرداختند.

انتهای پیام/م

شاعران ۳۰ استان کشور در جشنواره ملی شعر آیات شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.