پدر کیانا عبدی پور پس از انتشار عکس دخترش در فضای مجازی گفت: با آبروی خانواده ام بازی کردند و موضوع را به شدت پیگیری می‌کنم.

عبدی پور: با آبروی خانواده ام بازی کردندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از اتفاقات روز‌های گذشته در ورزش ژیمناستیک و انتشار عکس‌های دختر 13 ساله کرجی در فضای مجازی و نسبت دادن این موضوع که شرکت این دختر در مسابقات خارج از کشور با اجازه فدراسیون بوده، فرشید عبدی پور پدر کیانا به اتفاق کیانا در فدراسیون حضور یافتند و در مورد شرکت در این مسابقات، توضیحاتی داد.

 عبدی پور پدر کیانا در مورد اتفاقات اخیر گفت: در 2 روز گذشته بسیار به من و خانوده ام سخت گذشت و با روحیه خانواده ام بازی کردند. صبح امروز و پس این اتفاقات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از نشر دهنده تصاویر شکایت کردم.

او خاطرنشان کرد: اما در مورد این موضوع عرض کنم: بنده به اتفاق خانواده ام به صورت توریسم و برای تفریح به کشور ارمنستان رفتیم. طبق معمول هر ورزشکاری به کشور دیگر مسافرت می‌کند دوست دارد در مورد آن رشته ورزشی اطلاعاتی کسب کند، به یکی از سالن‌های این کشور رفتم و همان زمان مسابقاتی در حال برگزاری بود، چون بنده با بعضی از مربیان ارمنستان در ارتباط بودم، از آن‌ها خواهش کردم دختر و پسرم در این مسابقات شرکت کنند. کاش این کار را انجام نمی‌دادم و اگر می‌دانستم این اتفاق قرار است بیفتد به سمت سالن مسابقات نمی‌رفتم و هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دادم.

عبدی پور گفت: اگر کسی بخاطر منافع شخصی اش که به خطر افتاده، با فدراسیون خصومتی دارد بهتر است از من، خانواده ام و فدراسیون به عنوان ابزار استفاده نکند. خواهشم از این افراد این است که اگر صحبتی با فدراسیون دارند، بیایند با مسئولان حرف بزنند و اگر صحبت‌های آن‌ها منطقی باشد، مسئولان قبول می‌کنند و در غیر این صورت بخاطر منافع خودشان با آبروی کسی بازی نکنند. به نظر بنده حرکتی که این فرد با من و خانواده ام انجام داد، نامردانه‌ترین حرکت بوده است. بنده این موضوع را شدیدا پیگیری می‌کنم. این شخص را به خوبی می‌شناسم، او پیش از این هم 2 یا 3 دفعه از صفحه شخصی بنده استفاده کردند و اخبار کذب گذاشتند.

عبدی پور افزود: الحمدالله ژیمناستیک در حال حاضر در حال پیشرفت است، نباید به همدیگر زخم بزنیم. اینکه از الان بخواهیم دختر 13 ساله‌ای را به حاشیه ببریم، اصلا درست نیست. هیچکس از فدراسیون ژیمناستیک کیانا را به کمیته انضباطی احضار نکرده است. از دوستان خواهش می‌کنم اگر ژیمناستیک را دوست دارند، این حرکت‌ها را انجام ندهند.

او ادامه داد: در پایان باز هم تاکید می‌کنم، چون پای خانواده ام در این موضوع در میان است شدیدا پیگیر مسببان انتشار عکس خانوادگی ام هستم و نتیجه آن را خواهیم دید.

انتهای پیام/

اظهارات پدر کیانا عبدی پور در مورد انتشار عکس دخترش در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا‌
۰۱:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
این‌حرف‌ها‌است‌که‌ژیمناستیک‌رو‌بد‌نام‌میکنه‌من‌کاملا‌با‌آقای‌عبدی‌پور‌موافقم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا‌
۰۱:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
این‌حرف‌ها‌است‌که‌ژیمناستیک‌رو‌بد‌نام‌میکنه‌من‌کاملا‌با‌آقای‌عبدی‌پور‌موافقم
آخرین اخبار