مسئول ساماندهی گردشگری بخش کویرات آران و بیدگل از آغاز عملیات ساماندهی منطقه نمونه گردشگری سیازگه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رشید قاسمی امروز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نخست ساماندهی عمرانی منطقه نمونه گردشگری سیازگه، توسط انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری ابوزیدآباد و شرکت تعاونی مرتع داران وحدت در ابوزیدآباد انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله مسیر دسترسی به منطقه گردشگری سیازگه جهت سهولت تردد گردشگران و محلی ها به این منطقه بهسازی می شود.

مسئول ساماندهی گردشگری بخش کویرات آران و بیدگل تاکید کرد: آغاز عملیات ساخت مجموعه بهداشتی (دو چشمه) و دو مورد سکوی نمازخانه، از جمله اقدامات انجام شده دراین مرحله از بهسازی منطقه گردشگری سیازگه است.

وی تصریح کرد: این برنامه ساماندهی در سه مرحله عملیاتی طراحی شده است که در مرحله اول، زیرساخت های اساسی و لازم برای جذب گردشگر به این منطقه تامین می شود.

قاسمی گفت: مرحله دوم این عملیات نیز تا پایان سال جاری با ساماندهی منطقه سیازگه و انجام جانمایی ها برای ارائه خدمات به گردشگران اجرا می شود.

گفتنی است، کویر سیازگه با توجه به ویژگی های خاص خود در دارا بودن محیطی بکر و متفاوت با کویر های دیگر می تواند عاملی مهم در جذب گردشگر به ویژه در فصول سرد سال باشد.

 

انتهای پیام/م

 

عملیات ساماندهی عمرانی منطقه نمونه گردشگری سیازگه آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.