کارشناس مسائل سیاسی گفت: 9 دی روز اثبات شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی است.

9دی روز اثبات شکست ناپذیری انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛خانی،کارشناس مسائل سیاسی ، با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه 9دی اظهار داشت: 9دی روز اثبات شکست ناپذیری انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حماسه 9دی و حضور مردم حماسه‌ساز و ولایتمدارایران برگ زرین دیگری از افتخارات مردان وزنان ایران زمین به حساب می آید، گفت: در این روز ماندگار و تاریخی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مایوس و نا امید کنند و 9دی ماندگار شد.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9دی عنوان کرد: 9 دی روز بصیرت، وحدت و همدلی ایران عزیز بود که ندای «هل من ناصر ینصرنی» بلند نشد اما فریاد «لبیک یا حسین(ع)» تا آسمان خروشید و به گوش جهانیان رسید.

وی تصریح کرد: 9دی تاریخ نبود بلکه خود، تاریخ ساز بود و بر همه ما واجب است یاد این حماسه بزرگ را گرامی بداریم و در سالروز این وحدت و همدلی با ارزش‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کرده و به دنیا اعلام کنیم که هیچ یاوه گو و مزدوری نمی تواند ملت غیور و همیشه در صحنه ما را فریب دهد چراکه ما به معنای واقعی کلمه به آیه «ید الله فوق ایدیهم» اعتقاد داریم.

خانی بیان کرد: در این روز انقلاب اسلامی بار دیگر شکست ناپذیری خود را به رخ کسانی کشید که در خواب‌های پریشان به سر می بردند و با خیال خام سقوط حکومت خدایی را داشتند.

وی افزود: 9دی ماندگار شد چراکه خروش ملت ایران آشکار ساختن خشمی مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: مردم ایران در این روز به یاد ماندنی تاریخ انقلاب اسلامی نشان داد دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب نیرنگ‌ها و حیله‌های دشمنان را نمی خورند و دشمنان هرقدر خود را بزرگ و نزدیک به ایران جلوه دهند بازهم بازنده این میدان هستند.

انتهای پیام/خ

روز  شکست ناپذیری انقلاب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.