رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: آذر ماه امسال ۵۷۰ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی در شهرستان تکاب انجام شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حسین امینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب  با اشاره به عملکرد آذر ماه این اداره اظهار داشت: در این مدت ضمن بازدید مستمر از معادن و واحدهای صنعتی تکاب و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان، بازدید مستمر از کامیون های حمل مواد معدنی انجام شد.

 امینی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد 570 مورد بازرسی صورت گرفت و 23 فقره پرونده تشکیل شد گفت: علاوه بر آن 24 تخلف کشف شد و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 82 میلیون و 576 هزار و 500 ریال برآورد شده است.

 وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در آذر ماه امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 110 واحد بوده و ارزش ریالی پرونده‌ متشکله هشت میلیون و 976 هزار و 500 ریال برآورد شده است.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به فعالیت‌های بخش صنفی این اداره اظهار داشت: در این رابطه در بخش امور فرش 29 فقره کارت قالیبافی تمدید، چهار فقره صادره و 14 مورد بازرسی انجام شد.

انتهای پیام/ح

بازرسی از واحدهای صنفی تکاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.