مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: امیدواریم با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر، غبار فراموشی ۱۰ ساله را از مجموعه موزه استاد صنعتی بزداییم و این موزه پاتوقی برای کسانی باشد که درد را می‌فهمند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل رمضانی مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر در مراسم بزرگداشت استاد سید علی‌اکبر صنعتی، نقاش و مجسمه‌ساز ایرانی که بخشی از محبوبیت او به خاطر فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه در جمعیت هلال احمر بود، اظهار کرد:درد نقطه زایش هنر است و انسان دردمندی مثل علی اکبر صنعتی، که در پرورشگاه بزرگ شد، توانست مردم کوچه و بازار را از آثار هنری خود بهره‌مند کند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد علی‌اکبر صنعتی را با مشارکت جمعیت هلال احمر که کار اصلی اش کاهش دردهای بشر است را به فال نیک می‌گیریم چرا که  استاد صنعتی نمونه بارز فردی بود که تلفیقی از هنر و درد را در آثار خود خلق کرد.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر، غبار فراموشی ۱۰ ساله را از مجموعه موزه استاد صنعتی بزداییم و این موزه پاتوقی برای کسانی باشد که درد را می‌فهمند.

رمضانی تصریح کرد: در صدد هستیم تا موزه استاد صنعتی را به مکانی فرهنگی برای رفت و آمد اهالی هنر و هنرمندان تبدیل کنیم و رونق را به این مجموعه برگردانیم.

انتهای پیام/

 تبدیل موزه استاد علی اکبر صنعتی به پاتوق هنرمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار