معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: آصفی یکی از فرمانداران کهنه کار و با تجربه خوزستان است که همواره با توسعه گرایی در زمینه رونق اقتصادی که موتور محرکه هر سرزمینی است، گام‌های ارزشمندی برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   فرامند هاشمی زاده،  معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: اکثر فرمانداران استان تغییر کرده و یا در مرحله تغییر هستند و تغییر فرماندار دزفول ۱۰۰ درصد ناگهانی نبوده و از مدت ها پیش در دست پیگیری بوده است.

وی در ادامه بابیان اینکه دزفول به گردن همه کشور حق دارد و از جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: نیروی انسانی در دزفول یکی از امتیازات این شهر محسوب می شود؛ بنابراین سرپرست فرمانداری نیازی به جست و جو برای نیرو ندارد.

هاشمی زاده با بیان اینکه جایگاه خوبی برای فرماندار پیشین دزفول( آصفی) در استانداری در نظر گرفته خواهد شد، گفت: سرپرست جدید فرمانداری دزفول نیز یکی از نیروهای خلاق اجرایی با سابقه کار در بخش های مختلف است که بنا به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر استفاده از نیروهای جوان به این پست منصوب شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: نیروهای جوان و خلاق از توانایی و جنب و جوش زیادی برخوردارند که باید از این نیروها بیشترین استفاده را در جهت توسعه دزفول برد.

هاشمی بیان داشت: اکثر فرمانداران استان تغییر کرده و یا در مرحله تغییر هستند و تغییر فرماندار دزفول ۱۰۰ درصد ناگهانی نبوده و از مدت ها پیش در دست پیگیری بوده است.

انتهای پیام/م

تغییر فرماندار دزفول ناگهانی نبود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.