با حضور نماینده استان اردبیل، لیگ برتر کاناپولوی قهرمانی کشور از هشتم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرتضی قاطع رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل در جلسه هماهنگی قایقرانان استان اردبیل برای حضور هر چه مناسب در مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد:  هفته اول لیگ برتر کاناپولو با حضور تیم‌های مطرح از استان‌های مختلف کشور از روز جمعه هشتم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های متعدد تیم کاناپولوی استان اردبیل در سال‌های گذشته، افزود: با ظرفیت و پتانسیل موجود در بین ورزشکاران قایقران اردبیلی، امکان تکرار قهرمانی‌های گذشته و درخشش در مسابقات پیش‌رو وجود دارد.

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل تصریح کرد: تیم آرتا صنعت به نمایندگی از استان اردبیل در لیگ برتر کاناپولو حاضر خواهد شد و در تلاش خواهیم بود تا تیم بسیار منسجم و خوبی را روانه مسابقات کرده و نیم‌نگاهی نیز به قهرمانی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

قاطع توضیح داد: اکثریت بازیکنان تیم آرتاصنعت اردبیل در لیگ برتر کاناپولو از بازیکنان بومی بوده و با بها دادن بیشتر به ورزشکاران استان به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر در رقابت‌های مهم باشگاهی و لیگ خواهیم بود.

وی بیان کرد: از بازیکنان دعوت شده به تیم آرتاصنعت اردبیل، 7 بازیکن بومی بوده و 3 بازیکن نیز از استان‌های گیلان و مرکزی در قالب تیم نماینده استان حاضر خواهند شد.

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل توضیح داد: این رقابت‌ها از هشتم دی آغاز خواهد شد و نماینده استان در اولین دیدار خود در یک مسابقه بسیار حساس و سرنوشت‌ساز در مقابل پاس مرزبانی ناجا صف‌آرایی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری لیگ برتر کاناپولوی قهرمانی کشور در تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.