مدیر عامل شرکت سهام عدالت خراسان شمالی گفت: براساس قانون تجارت، شرکت های سرمایه پذیر تا پایان اسفند ماه فرصت دارند تا سود سهام عدالت را به سهام داران پرداخت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ ابراهیم قربانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی گفت: تاکنون کمتر از یک ششمِ سود سال مالی 95 به حساب دولت وازیر شد و به همین دلیل شرایط توزیع سود تا کنون مهیا نشده است.

قربانی با بیان اینکه در ده سال گذشته سود سهام عدالت به حساب دولت واریز می شد، افزود: قرار بود سود سال مالی 95 تا آذرماه واریز شود و دولت در تلاش بود این سود را زودتر به حساب سهام داران واریز کند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از شرکت ها سود سهام عدالت را در موعد مقرر به حساب شرکت خصوصی سازی دولت واریز نکردند، گفت: از چهار هزار و 150 میلیارد تومان سود سال مالی 95 تاکنون 700 میلیارد تومان به حساب دولت وازیر شد که به همین دلیل شرایط توزیع سود تاکنون مهیا نشده است.

گفتنی است: شرکت هایی که در آن ها سهامداران سهم دارند باید تا پایان اسفند ماه سودها را واریز کنند در غیر این صورت پیگیری حقوقی می شود.

انتهای پیام/آ

واریز کمتر از یک ششمِ سود سال مالی 95 به حساب دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.