معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ازپرداخت 255میلیارد تومان وام ازدواج در8 ماه اول 96 خبر داد.

پرداخت وام ازدواج در 8 ماه اول 96به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛اسداله ربانی مهر معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج شاهد افزایش بسیار خوب در پرداخت وام ازدواج بودیم و در حالی که در سال 95 حدود 230 میلیارد تومان پرداخت شد در سال 96 این میزان در 8 ماه اول سال به 255 میلیارد تومان رسید و تا پایان سال به 300 میلیارد تومان خواهد رسید .

وی گفت : در حال حاضر وام ازدواج برای هر یک از زوج های 10 میلیون تومان است و دیگر وام 3 میلیونی نداریم و برای هر نفر بانکها موظف هستند یک ضامن معتبر یا گواهی ضمانت معتبر مثل جواز کسب را مطالبه نمایند .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: عملکرد بانک ها نسبت به گذشته بسیار خوب شده و در حالی که مشکلات زیادی در استان در بحث اعتبارات وجود دارد اما پرداخت این میزان وام ازدواج قابل تقدیر است .

ربانی مهرگفت : تاکید استاندار و پیگیری وام ازدواج در همه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان در کنار اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج عامل اصلی این افزایش در پرداخت وام ازدواج بوده است .

وی در پایان از بانکهای استان خواست در جهت تسریع در روند پرداخت وام ازدواج همکاری بیشتری نیز داشته باشند .

انتهای پیام/ب

همکاری بانکها درپرداخت وام ازدواج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.