بعد از چهار ماه رقابت بین ده تیم فوتبال از سراسر استان تیم گرین کشاورز نهاوند بدونه شکست توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

نهاوند جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال استان را از آن خود کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیم فوتبال گرین کشاورز قهرمان لیگ برتر فوتبال استان همدان شد رئیس هیت فوتبال نهاوند با اعلام این خبرگفت:بعد از چهار ماه رقابت بین ده تیم فوتبال از سراسر استان تیم گرین کشاورز نهاوند بدونه شکست توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد وجشن قهرمانی بگیرد.

شهریار شمس موفقیت فوتبال نهاوند را حاصل تلاش مربیان دانست وبیان کرد:با تلاش و کوششی که مربیان خوب شهرستان در این چند ساله انجام داده اند فوتبال نهاوند رشد خوبی داشته و در سال 96 حاصل زحمات این مربیان کسب عنوان سومی تیم نوجوانان یاران کورش در لیگ استان کسب عنوان دومی یاران کورش در لیگ جوانان کسب عنوان سومی ملی پوشان در بزرگسالان و کسب عنوان قهرمانی گرین کشاورز در لیگ برتر فوتبال استان بود که این یک کارنامه قابل قبولی برای فوتبال نهاوند است.

شمس حمایت اداره ورزش از فوتبال نهاوند را خوب می داند و در این خصوص اظهارداشت:واقعا امسال مدیریت اداره ورزش باشگاههای فوتبال نهاوند را به خوبی حمایت کرد و تیم های فوتبال ما امسال با وجود مینی بوس اداره ورزش مشکل اعزام نداشتند به عنوان نمایند فوتبالیست ها از محرم روزبه ریاست اداره ورزش تشکر می کنم که این مشکل را برای باشگاهها برطرف کرد.

رئیس هیت فوتبال نهاوند در پایان گفت:در حال حاضر دوتیم یاران کورش و گرین کشاورز جواز حضوردر لیگ کشور را کسب کرده اند و از مسولین شهرستان واستان تقاضادارم که این دو تیم را برای شرکت در لیگ کشور حمایت کنند.

انتهای پیام/ب

اهداء جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال استان به نهاوند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.