شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۵۷.۱۶۹ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۱۸۸ واحدی رسید.

شاخص بورس در ارتفاع ۹۸ هزار واحدبه گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۳۴.۲۳۷ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۵۹۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۴۳ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۲۱۰ میلیون سهم طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس، فولاد، شخارک، امید با روند صعودی و نماد شتران، شپنا، خودرو با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۳۰ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۱۰۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۴۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۰ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص کل فرابورس در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۵۴.۱۵۹ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۱۹۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۷۹۹ میلیون سهم طی ۱۰۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس، تاپیکو با روند صعودی و نماد فملی، ومعادن، شبندر، پارسان، شتران با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۶۰.۶ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۹۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶۱ میلیون سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۵۷.۱۶۹ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۱۸۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۹۶۳ میلیون سهم طی ۱۱۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فارس، تاپیکو با روند صعودی و نماد فملی، ومعادن، شبندر، پارسان، شتران با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۴۰.۷ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۹۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۰۷ میلیون سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۶
واقعا متاسفم
آخرین اخبار