وزیر خارجه ژاپن که در چارچوب سفر منطقه‌ای خود به فلسطین اشغالی رفته است، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای‌پی‌تی‌ان، تارو کانو، وزیر امور خارجه ژاپن، که به فلسطین اشغالی سفر کرده است، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیدار کرد.

وزیر خارجه ژاپن با نتانیاهو دیدار کرد

او روز دوشنبه در سفر منطقه‌ای خود، با مقامات فلسطینی و صهیونیست از جمله نتانیاهو دیدار و گفتگو کرد. وزیر امور خارجه ژاپن، روابط دوجانبه این کشور و رژیم صهیونیستی را مورد تمجید قرار داد. 

تارو کانو در دیدار با نتانیاهو گفت: «فکر می‌کنم روابط دوجانبه ما در حال گسترش است، به خصوص تعداد شرکت‌های ژاپنی در اسرائیل در سه سال گذشته دو برابر شده است. سرمایه‌گذاری ژاپن در اسرائیل نیز در سه سال گذشته بیست برابر افزایش یافته است.

او افزود: «به نظر من، روابط دوجانبه خیلی خوب پیش می‌رود و ما می‌خواهیم که این شتاب همچنان ادامه داشته باشد».

نتانیاهو نیز در این دیدار گفت: «ما هر دو (ژاپن و اسرائیل) در مناطق پرچالشی زندگی می‌کنیم، اما متعهد هستیم که آبادانی، امنیت و «صلح» را دنبال کنیم»!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در این دیدار مدعی شد همانطورکه توکیو پایتخت ژاپن است،‌ اورشلیم (قدس اشغالی)‌ هم پایتخت اسرائیل است!

وزیر خارجه ژاپن در بدو ورود به رام الله -مقر استقرار تشکیلات خودگردان فلسطین- نیز مورد استقبال ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین، قرار گرفت. تارو کانو همچنین با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، دیدار کرد.

قرار است کانو در ادامه سفر منطقه‌ای خود به کشور‌های اردن، عمان و ترکیه سفر کند.

انتهای پیام/

دیدار وزیر خارجه ژاپن با نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار