دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: نبود تیم اقتصادی قوی و جایگزین شدن افرادی که صلاحیت و شایستگی انجام کارها را ندارند، دلایلی برای به وجود آمدن مشکلات اقتصادی کشور است.

سلامعلی آقابالازاده دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت و گو  با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قابل پیش بینی بودن مشکلاتی که در اقتصاد کشور به وجود آمده است، اظهار کرد: دولت فعلی در مسئله اقتصادی به مشکلات شدیدی برخورد کرده است، نبود تیم اقتصادی قوی و جایگزین شدن افرادی که صلاحیت و شایستگی انجام کارها را ندارند به جای افرادی که کارشناسی شده و تخصصی عمل می کنند دلایلی برای به وجود آمدن مشکلات اقتصادی کشور است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران درباره غافل شدن دولت از نفوذ دشمن در اقتصاد کشور گفت: جلوه گاه های اقتصادی کشور مانند بانک ها مورد تهاجم اقتصادی دشمن گرفته که این ضعف دولت است، مسئله برجام نیز که دولت به عنوان راه نجات اقتصاد خود به آن نگاه می کرد نه تنها سودی نداشت بلکه خسارت محض بود که امام خامنه ای هم بارها درباره این خسارت تاکید کرده بودند.

 وی در خصوص این که دولت قصد دارد معامله های انرژی را افزایش دهد، اظهار کرد: دولت به جای آنکه معامله های انرژی را افزایش دهد و یارانه اقشار ضعیف جامعه را کم کند، باید از حقوق نجومی افرادی که بالای 15هزار نفر هستند کم کند تا بتواند بودجه خود را تامین کند.

آقا بالازاده با بیان راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی به دست مدیران بالا دست کشور اظهار کرد: اگر مدیران بالا دست کشور که کارخانه های بزرگ و کمپانی های اقتصادی و سیاسی دارند فقط منافع اقتصادی خود را دنبال نکنند و برنامه ریزی های اقتصاد مقاومتی را همان گونه که است دنبال کنند، مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

 وی با اشاره به سیاست های غلط دولت تدبیر و امید که باعث می شود مشکلات، هرروز خود را بیش از پیش نشان دهند، بیان کرد: امروز جای آن است که دولت آغوش خود را برای افراد سیاست مدار صالح و انقلابی باز کند.

دبیر انجمن جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران افزود: دولت نباید تنها به دلیل آنکه افراد سیاست مدار صالح و انقلابی در جناح سیاسی دولت نیستند از وجود آنها بهره نگیرد.

وی با بیان اینکه دولت نباید به دلیل منافع شخصی خود با سرنوشت انقلاب جمهوری اسلامی ایران بازی کند، یادآور شد: اقتصاد کشور هدف میان مدت دشمن در جمهوری اسلامی است، سیاست مداری که خود را در مقابل دشمن به خواب بزند زیر لگدهای او بیدار خواهد شد.

انتهای پیام/

واکنش دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به مشکلات اقتصادی در دولت کنونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار