سقائیان نژادگفت: چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی با اجرای طرح‌های ورزشی کارشناسی شده به حداقل خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی دادگر در بدو حضور در قم ابتدا با حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم دیدار کرد و سپس به اتفاق وی راهی شهرداری قم شد و در جلسه‌ای با حضور مرتضی سقائیان‌نژاد راجع به احداث سالن اختصاصی رشته تیراندازی در قم گفت‌وگو کرد.

شهردار قم در این دیدار اظهار کرد: عدم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان در قم مشهود است و متاسفانه حرکات سطحی انجام شده است.

مرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه می‌بایست حرکات بنیادی برای رشد و توسعه در قم صورت گیرد، در ادامه بیان کرد: چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی با اجرای طرح‌های ورزشی کارشناسی شده به حداقل خواهد رسید.

شهردار قم عنوان کرد: هشت سالن ورزشی در سطح قم کلنگ‌زنی شده که با احداث این سالن‌ها کمک زیادی به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این هشت سالن در مناطق مختلف قم در حال ساخت است، با ارائه طرح کارشناسی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای احداث یک سالن تخصصی تیراندازی، ساخت این سالن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این دیدار علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی به پاس نگاه حمایتی شهردار قم از این رشته، یک قبضه تپانچه بادی به وی اهداء کرد.

انتهای پیام/ح

احداث سالن تخصصی تيراندازی در قم / شهردار قم تفنگ‌دار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار