رئیس سازمان دامپزشکی گفت : در صورت کمبود تخم مرغ ، اجاره واردات این محصول ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علیرضا رفیعی پور رییس سازمان دامپزشکی کشور در سمنان با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ و مرغ به صورت دوره ای در کشور در برخی ایام سال، گفت: در بیشتر حوزه های پروتئینی در کشور مازاد تولید وجود دارد و در صورت کمبود تخم مرغ با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی ، مجوزهای بهداشتی و قرنطینه ای واردات تخم مرغ داده می شود.

علیرضا رفیعی پور آسان‌سازی امکان ثبت سفارش دارو و تامین آزمایشگاه در واحدهای تولیدی را سیاست سازمان دامپزشکی عنوان کرد و افزود: این سازمان به دنبال ایجاد امکان ثبت سفارش تازه‌ترین داروهای دنیا برای تولیدکنندگان کشور است.

وی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی تاکنون 18 آزمایشگاه همکار شناسایی کرده است ، اظهار داشت : تعدادی از آزمایشگاه ها هم در حال دریافت تاییدیه نهایی در ممیزی دامپزشکی است .

رفیعی پور درباره شیوع بیماری های دام و طیور در فصل سرد سال هم بیان داشت : علاوه بر مهاجرت پرندگان وحشی که خود گاهی عامل ناقل بیماری است ، در فصل سرد سال عوامل بیماری‌زا مانند آنفولانزای طیور با شدت و ماندگاری و آسیب بیشتر در دام و طیور شیوع می‌یابد که نیاز است در این فصل دامداران و سرمایه گذاران بخش طیور و دام مراقبت های بهداشتی را دقیق رعایت کنند.

انتهای پیام / ذ

سازمان دامپزشکی تاکنون 18 آزمایشگاه همکار شناسایی کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.