سرپرست فرمانداری نیر گفت: با تلاش شورای شهر و شهرداری نیر طی یک ماه گذشته 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمران شهری نیر هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی بخشی، سرپرست فرمانداری نیر در بازدید از اجرای پروژه های عمرانی شهری نیر اظهار داشت: ظرف مدت یک ماه از روی کار آمدن شهردار جدید نیر تحول عظیمی در بحث عمران شهری شاهد هستیم.

وی به اهمیت زیباسازی شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تحول عظیمی در بحث عمرانی و زیباسازی شهری در شهر نیر شاهد هستیم .

در این بازدید جلال ممی زاده شهردار نیر هم از اجرای طرح گلفوژ در نیر خبر داد و افزود : برای اولین بار تعداد یک هزار و200 گلفوژ در ورودی شهر خریداری و نصب خواهد شد که در این گلفوژ ها گونه های گیاهی مختلف کاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: نقش عملکردی گلفوژه ها  برای زیباسازی مسیرو توسعه فضای سبز عمودی است و در اصل گلفوژها نقش روکشی زیبا برای ایجاد فضای سبز را بر عهده دارند که همانا زیباسازی و مهمتر از آن امکان استقرار گیاهان برای پوشاندن سطح بتن و ایفای نقش زیست محیطی است.

وی گفت: پس از نصب این گلفوژها گونه های گیاهی مختلف در آن کاشته می شود که در صورت کاشت گیاهان فضایی مفرح برای شهروندان بوجود خواهد آورد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح گلفوژ در ورودی شهرستان نیر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.