شهرداری تهران اعلام کرد

جزئیات جدید از نقشه اماکن تخلیه امن اضطراری پایتخت + نقشه

پس از انتشار نقشه مراکز تخلیه امن اضطراری توسط شهرداری تهران، بیش از ۵۰۰ هزار نفر پایتخت نشینان این نقشه را بررسی کردند و تا روز دوشنبه بیش از ۳۳۰ هزار بار نقشه توسط کاربران دانلود شده است.

استقبال نیم میلیون تهرانی‌ها از نقشه اماکن امن/ پیشگامی سعادت آبادی‌ها در دانلود نقشه مراکز تخلیه امن اضطراریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آمار بازدید از سایت شهرداری تهران در روز‌های دوم و سوم دی ماه ۹۶ به بالاترین حد خود رسید و رکورد تازه‌ای ثبت شد.

اضافه شدن صفحه جدید مراکز تخلیه امن اضطراری مهم‌ترین دلیل این رکوردشکنی است، چراکه این صفحه در روز‌های دوم و سوم دی ماه توسط بیش از پانصد هزار کاربر بازدید شده است. در مجموع آمار بازدید از صفحات مرتبط با مراکز تخلیه امن اضطراری به یک میلیون و دویست هزار بار رسید.

نقشه مراکز تخلیه امن اضطراری محله‌های سعادت آباد و هفت حوض بیشترین تعداد دانلود را از سوی کاربران و شهروندان به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، ۷۹ درصد از بازدید‌ها توسط گوشی‌های هوشمند (۶۶ درصد اندروید، ۲۵ درصد آی او اس و ۹ درصد ویندوز فون) انجام شده است. ۴۰ درصد ارجاعات به صفحه مذکور توسط شبکه‌های اجتماعی و ۶۰ درصد از سایت‌های خبری و اطلاع رسانی و موتور‌های جستجو صورت گرفته است.

لازم به ذکر است؛ انتشار خبر نقشه مراکز تخلیه امن اضطراری در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۴ میلیون بار بازدید داشته است.

ضریب بازگشت برای صفحه جدید مراکز تخلیه امن اضطراری ۱۶ ٪ است. یعنی به جز ۱۶ ٪ از بازدیدکنندگان سایر ۸۴ درصد آنان به فعالیت درسایت ادامه داده و بدین ترتیب نقشه‌های مراکز تخلیه امن بیش از ۳۳۰ هزار بار دانلود شده است.

اوج این بازدید‌ها از ساعت ۲۱ الی ۲۴ ثبت شده و رتبه سایت شهرداری تهران طبق آمار الکسا از ۱۴۵ به ۱۴۰ ارتقا یافته است.

نقشه مراکز تخلیه امن اضطراری با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تهیه و روی سایت شهرداری تهران قرار گرفته است، نقشه ساده‌ای از محل سکونت شهروندان است که علاوه بر مشخص کردن مراکز تخلیه اضطراری محله، مسیر‌های کلی حرکت به سمت این مراکز را نیز نشان می‌دهد. این مراکز، فضا‌های باز یا مراکز سرپوشیده امن و مقاومی هستند که برای استقرار افراد هر محله از زمان وقوع بحران تا ۷۲ ساعت پس از آن پیش‌‎بینی شده است. در این نقشه‌ها مسیر‌های تخلیه امن اضطراری نیز معرفی شده است که شامل مسیر‌های کوتاه، عریض و امن حد فاصل محل سکونت تا مرکز تخلیه اضطراری در محله هستند.

برای دریافت نقشه مراکز تخلیه امن اضطراری تهران میتوانید به سایت شهرداری تهران مراجعه کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۴ دی ۱۳۹۶
خیلی ساده میگفتن زلزله اومد برین پارک محلتون.
آخرین اخبار