مدیرکل منابع طبیعی فارس از شدت برخورد با قاچاقچیان چوب و ذغال در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرزاد بوستانی مدیرکل منابع طبیعی استان فارس از شدت برخورد با قاچاقچیان چوب و ذغال در استان فارس خبر داد و گفت: یگان حفاظت به صورت فعال در تمامی شهرستان‌ها به مبارزه با قاچاقچیان چوب و ذغال می‌پردازد و پس از حادثه‌ای که برای فرمانده یگان حفاظت رخ داد، این اقدامات با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: در شهرستان‌های کازرون، فیروزآباد، شیراز و ممسنی این گروه‌ها به شکل فعال‌تری وارد عرصه حفاظت از منابع طبیعی شدند و اجازه سوءاستفاده از اراضی ملی و قاچاق چوب را نمی‌دهند.

بوستانی از تشکیل ۲۷۸ پرونده تخریب و تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی در ۹ ماه امسال خبر داد و ادامه داد: این پرونده‌ها ۷۹۶ هکتار را شامل می‌شود و شامل تخریب اراضی، قطع درخت و بوته‌کنی است.

وی با بیان اینکه صدور حکم این پرونده‌ها با مراجع قضایی و اجرا به عهده منابع طبیعی است، اظهار کرد: در همین مدت ۱۱۰ فقره پرونده با رای دادگاه منتهی به خلع ید شده که شامل ۲۳۰ هکتار بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس تصریح کرد: تعداد آرایی که از مراجع قضایی در این بازه زمانی صادر شده ۲۴۲ پرونده بوده که ۲۱۰ پرونده به نفع منابع طبیعی و ۳۲ پرونده علیه این اداره کل بوده است.
انتهای پیام/ر

تشکیل ۲۷۸ پرونده تخریب و تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار